Politica de livrare
POLITICA DE LIVRARE
TRANSPORT/LIVRARE COMENZI
Clientul are la dispoziție ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achiziționate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Costul livrării depinde de greutatea valoarea comenzii si este specificat la momentul plasării comenzii.
Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 150 lei (maxim 3 kg cântărite sau volumetrice, per destinație), beneficiază de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitățile principale din lista de locații a curierului sau conform specificațiilor firmei de curierat la momentul relevant.
Comenzile sosite începând cu vineri după ora 14:00 si pana luni dimineața ora 09:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depășește capacitatea noastră de procesare, acestea vor fi procesate in următoarea zi. Comenzile speciale vor avea condiții separat stabilite pentru plata și livrare, în funcție de specificul acestora.
Prețul total al serviciilor de transport și livrare se calculează la momentul în care se face comanda în funcțiede greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, în funcție prețul total al acesteia.
Persoana fizică autorizată ,, TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” estimează pe baza unor indicatori agreați cu firma de curierat costul transportului și al livrării. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimări, indiferent de datele care au stat la baza determinării acestui cost. În consecința, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cântăriri sau măsurători proprii ale coletului.
Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la Client în termenul estimat de livrare indicat în pagina produsului la momentul plasării comenzii si se calculează din momentul primirii pe email a confirmării de înregistrare a comenzii pentru produsele aflate în stoc. Termenul este unul estimat și poate suferi modificări, inclusiv în funcție de gradul de încărcare a rutelor de destinație și volumul de livrări ale firmei de curierat, urmând ca pentru produsele care nu se mai află în stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze împreună cu Clientul un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu PFA-ul ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” plasarea comenzii. Odată preluată comanda de către curier, PFA-ul nu are nicio obligație de a urmări comanda/contacta curierul în vederea clarificării oricăror detalii cu privire la statusul livrării comenzii, cu toate acestea, ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” va oferi suportul necesar și rezonabil în vederea clarificării statusului acesteia cu curierul.
În cazul în care produsul poate fi livrat cu depășirea termenului agreat expres în scris între Client și PFA ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE”, ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor menționate la punctul (11) al acestui document , caz în care Clientul poate renunța în scris la comanda, iar în eventualitatea în care plata a fost efectuata prealabil livrării, sumele plătite vor fi rambursate în totalitate conform legii, în termen de 1-14 zile de la data renunțării.
,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate menționate pe site. Totuși, ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA nu poate fi responsabila pentru eventualele întârzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de către un terț sau de către consumator sau de o cauza care nu este în controlul direct al ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabilă precum cazul fortuit sau cazuri de forța majoră.
În cazul nerecepționării coletului în cadrul termenelor indicate, vom investiga împreună cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilornu va putea fi efectuată.
În eventualitatea depășirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate în stoc indicat la punctul (7), ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA își rezerva dreptul să livreze comanda chiar cu depășirea termenului de livrare estimat, în cazul în care ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA nu a fost contactat în scris de către Client cu privire la anularea comenzii datorita depășii termenuluide livrare. În situații particulare, ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA poate informa Clientul în prealabil cu privire la întârzierea livrării comenzii în cazul în care comanda nu a fost procesată în vederea stabilirii de comun acord a unui nou termen de livrare sau anularea comenzii / returnarea contravalorii acesteia în cazul în care a fost achitată. Lipsa primirii de către ,,TÎRNĂVEANADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA a unui răspuns din partea Clientul cu privire la întârzierea livrării sau imposibilitatea contactării Clientul la datele de contact indicate sau lispa unui răspuns în urma apelului telefonic, se va considera ca accept tacit al Clientului pentru prelungirea perioadei de livrare. În toate cazurile în care Clientul își exprimă opțiunea în scris pentru rezilierea contractului și anulare a comenzii, daca produsul a fost deja plătit de acesta, iar termenul de livrare estimat a fost depășit cu minim 3 (trei( zile lucrătoare) ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA va înapoia sumele plătite. În orice situație in care termenul de livrare estimat a fost depășit, ,,TÎRNĂVEAN ADRIANA-CRISTIANA LINE” PFA poate (la libera discreție fără a își asuma o obligație in acest sens) sa propune soluții de recompensare în cazul în care Clientul accepta preluarea comenzii având termenul de livrare estimat depășit (de exemplu vouchere cadou / reducere la următoarele comenzi plasate pe website).
Pentru mai multe detalii legate de livrarea comenzii efectuate pe site-ul ,,amprentata.ro” , așteptăm mesajul dumneavoastră la următoarea adresă de e-mail info.tacline@gmail.com .